Chat-kanava avattu tänään

25.01.2016

Ekokymppi on laajentanut asiakaspalvelukanaviaan. Kotisivuille on otettu käyttöön chat-kanava, jossa asiakas voi keskustella chatin välityksellä asiakaspalvelijan kanssa. Kun asiakas on selaillut nettisivua 30 sekunnin ajan, chat-keskusteluikkuna avautuu automaattisesti. Asiakas voi halutessaan kysyä suoraan asiakaspalvelijalta ratkaisua tai tietoa johonkin jätehuoltoon liittyvään kysymykseen. Chat on nopea ja tehokas kanava asiakaspalvelussa. 

Ekokympin tavoitteena on laadukas asiakaspalvelu. Tämä tarkoittaa mm. sitä, että asiakaspalvelijat ovat asiakkaiden tavoitettavissa mahdollisimman helposti ja monikanavaisesti. Uusi chat-kanava lisää mahdollisuuksia olla palvelemassa asiakkaita nopeasti. Chat-kanavasta tavoitat asiakaspalvelijan arkisin klo 9-17. 

Monikanavainen asiakaspalvelu

Asiakas tavoittaa Ekokympin monta erilaista kanavaa pitkin. Toimistolla, lajitteluasemalla ja jätekeskuksessa saa henkilökohtaista palvelua aukioloaikoina. Henkilökohtaisten puhelinnumeroiden ja sähköpostiosoitteiden lisäksi Ekokympillä on käytössä muita palvelu- ja tiedonvälityskanavia, joista asiakas voi valita helpoimman tavan asioida.

yleiset puhelinlinjat:

sähköpostit:

vekkomediat: