Ekokymppin logo

Ajankohtaista

02.02.2018
Ekokympin jätehuoltomääräykset uudistetaan Lue lisää
23.01.2018
Kalenterin 2019 valokuvakilpailu: Luonnosta voimaa Lue lisää

25.01.2016

Ekokymppi on laajentanut asiakaspalvelukanaviaan. Kotisivuille on otettu käyttöön chat-kanava, jossa asiakas voi keskustella chatin välityksellä asiakaspalvelijan kanssa. Kun asiakas on selaillut nettisivua 30 sekunnin ajan, chat-keskusteluikkuna avautuu automaattisesti. Asiakas voi halutessaan kysyä suoraan asiakaspalvelijalta ratkaisua tai tietoa johonkin jätehuoltoon liittyvään kysymykseen. Chat on nopea ja tehokas kanava asiakaspalvelussa. 

Ekokympin tavoitteena on laadukas asiakaspalvelu. Tämä tarkoittaa mm. sitä, että asiakaspalvelijat ovat asiakkaiden tavoitettavissa mahdollisimman helposti ja monikanavaisesti. Uusi chat-kanava lisää mahdollisuuksia olla palvelemassa asiakkaita nopeasti. Chat-kanavasta tavoitat asiakaspalvelijan arkisin klo 9-17. 

Monikanavainen asiakaspalvelu

Asiakas tavoittaa Ekokympin monta erilaista kanavaa pitkin. Toimistolla, lajitteluasemalla ja jätekeskuksessa saa henkilökohtaista palvelua aukioloaikoina. Henkilökohtaisten puhelinnumeroiden ja sähköpostiosoitteiden lisäksi Ekokympillä on käytössä muita palvelu- ja tiedonvälityskanavia, joista asiakas voi valita helpoimman tavan asioida.

yleiset puhelinlinjat:

  • vaihde p. 08 636 611
  • vuosilaskutus p. 08 636 616
  • jäteneuvonta p. 08 636 615


sähköpostit:

  • jäteneuvontaa, yleisiä asioita: info@ekokymppi.fi
  • laskutusasioita: laskutus@ekokymppi.fi
  • jäteneuvontaa: kurre@ekokymppi.fi
vekkomediat:
  • kotisivut www.ekokymppi.fi
  • chat-kanava kotisivuilla
  • yhteydenottolomake kotisivuillA
  • Facebook Kurre Kainuulainen
  • Twitter @ekokymppi
  • Ekoaviisi-blogi www.ekoaviisi.blogspot.fi
  • Kurren kerho -blogi www.kurrenkerho.blogspot.fi
  • Snapchat ekokymppi
  • Ekoaviisi-uutiskirje (tilaus kotisivuilta)
  • keräyspistekartta www.kierratys.info